Переклад автобіографії сонні баргера” ангел пекла ” – частина 26

Глава 15-окленд в дзеркалі заднього виду, безтурботне шосе крізь вітрове скло

Друга частина назви глави в оригіналі — carefree highway through my windshield. “carefree highway” – пісня гордона лайтфута, назву якої дала ділянка обласної дороги №74, розташована північніше фінікса, арізона. Саме в цей штат, як ми прочитаємо трохи нижче, переїхав сонні баргер.

Йшов 1987-й рік. Після вироку у справі про підготовку до вибуху мене відправили до федерального виправного закладу енглвуда, колорадо. Федеральний прокурор з луїсвілля написав листа до управління в’язницями, попереджаючи їх про те, що я був ” лідером ангелів пекла.”коли я прибув до в’язниці, мені там не зраділи, вони не хотів тримати мене тут. Відповідно до листа, мені не можна було дозволяти жити в приємній атмосфері заміського клубу. На мій погляд, енглвуд насилу підходив під такий опис. Кому захочеться застрягти посеред колорадо глухої зими, сидячи в снігу? мене перевели до в’язниці фінікса.

Я не був упевнений щодо арізони, не знав, як моє горло відреагує на пустельну спеку. Мені виділили камеру з вікном, яке дозволяли тримати відкритим. Також мені дозволялося блокувати роботу системи кондиціонування і включати генератор honda для живлення зволожувача повітря. Як виявилося, я дуже швидко акліматизувався і звик до місцевої погоди настільки, що досі віддаю перевагу гарячий і сухий клімат.

Під час моєї першої зими в фініксі температура іноді підскакувала до тридцяти двох градусів. У той же час в кентуккі, де мені винесли вирок, валив сніг. Засмаглий, в шортах лежав я на яскравому пляжному рушнику, попиваючи” колу ” з банки. Приятель сфотографував мене. Я роздрукував цю фотографію у форматі п’ять на сім і відправив у засніжений кентуккі, клівленду гемблу, головному державному обвинувачу у моїй справі. Підпис на фото свідчив: “дорогий клів, так виглядає зима у фініксі. Дякую. Сонні баргер.”

До кінця 1992-го я вийшов з в’язниці (6-го листопада). Всього я просидів п’ятдесят дев’ять місяців, без пригод. Мене випустили достроково, з випробувальним терміном.

Фото-1-газета “oakland tribune”, друзі зустрічають сонні в аеропорту окленда після звільнення з в’язниці, 1992. 2-сонні і його fxrt. 3-пізніше баргеру довелося пересісти на hd road king.

Harley-davidson припинили випуск мого улюбленого байка, моделі fxrt, в 1992. Якщо ти хотів такий, то доводилося побігати, їх було досить важко знайти. Мій друг, дилер harley з центральної каліфорнії, розшукав в лос-анджелесі один з останніх fxrt і привіз мотоцикл для мене в окленд. Він додав кілька фінальних штрихів, на зразок карбюратора screaming eagle, який не був налаштований і злегка багатий. Пам’ятаю, я був вдома у deacon, переналаштував карбюратор і вирішив зателефонувати cisco в оклендський клабхаус, щоб попередити, що трохи затримаюся. Якщо хлопці в клубі вже щось запланували, сказав я, то, можливо, їм варто було висуватися без мене. “риса з два,” – відповів cisco. “ми дочекаємося тебе, вождь.”

Коли я приїхав в клабхаус на своєму новому fxrt, мене там чекала добра сотня хлопців. Того вечора за містом, на задвірках хейворда, намічалося велике свято” ласкаво просимо додому, сонні”, організований шерон і моїм оклендським братом джеймсом” guinea ” колучії. Я б здивувався, якби до цього не бачив рекламу заходу в двох мото-журналах. Я сів на новий мотоцикл і поїхав в хейворд разом з клубом, прямо як в старі часи.

Вечірка зібрала близько п’яти тисяч чоловік. Технічно я порушував умови дострокового звільнення, тусуючись з тисячами засуджених злочинців. Пішли нахер, я поклявся, що більше не проведу у в’язниці ні дня. Мені навіть подзвонив начальник в’язниці з фінікса і попросив надіслати йому пару футболок “ласкаво просимо додому, сонні”. Це була пекельна вечірка, найбільша з усіх, де мені доводилося бувати. Преса була на місці, як, втім, і копи, які розташувалися на сусідньому полі, робили фотографії, знімали відео і переписували номерні знаки.

Я говорив хлопцям з окленда, що якщо ми коли-небудь відкриємо відділення в арізоні, то я переїду туди. У 1994 прийшла заявка від мотоклубу “dirty dozen”, вони хотіли стати ангелами пекла. Вони були нашими друзями і союзниками, каталися по арізоні більше двадцяти п’яти років. За межами арізони відділень у них не було, і вони рідко виїжджали клубом зі штату. Вони вирішили, що хочуть вийти на національний рівень, і найпростіше було стати частиною клубу, який вже панував у всьому світі, стати ангелами пекла.

Коли” dirty dozen ” отримали статус проспектів hamc, я не втручався в політику клубу, залишався осторонь. Як тільки їх офіційно прийняли до лав ангелів пекла, я подав заявку на переклад. Клуб окленда був шокований, коли в серпні 1997 року я встав на зборах і попросив лист для перекладу. Cisco вирішив, що я жартую, і запитав, хто ще перекладається. Джонні ейнджел підняв руку. Оскільки я мав у клубі хорошу репутацію, вони дали мені листа. Через десять днів після мого шістдесятого дня народження, 18 жовтня 1998, я офіційно став ангелом пекла арізони з відділення кейв-крік.

Відео — тусовка “ласкаво просимо додому, сонні”. Місце проведення-місто байрон. Хоч у відео вказано 1994 рік, але це свято на честь виходу з в’язниці, просто його показували в рамках інтерв’ю, яке зняли в 1994. Там, до речі, в третій частині, були ще цікаві кадри — дружина баргера на дрег-стрипі.

Фото-1 і 2-cisco, на першому фото можна помітити напис”свободу сонні”. 3-баргер працює над своїм мотоциклом незадовго до переїзду в арізону. 4-пам’ятна футболка.

Окленд залишився в минулому, став історією. Я перевіз на нове місце 45-футовий причіп, заповнений під стелю моїми речами з гольф-лінкс. Я продав будинок на гольф-лінкс, в якому прожив тридцять років, члену клубу, щоб зберегти цю пам’ятку в сім’ї ангелів пекла.

Я полюбив пустелю, це — нова каліфорнія, простора і вільна. Клабхаус кейв-крік розташований недалеко від мого нового будинку. Відділення ангелів пекла є в фініксі і месі, nomads влаштувалися у флагстаффі. Все це-колишні відділення “dirty dozen”. Більше мотоциклістів-більше веселощів.

Південно-захід — зона зростання для ангелів пекла, ми прагнемо влаштуватися в нью-мексико і колорадо. Ми грунтовно розворушили це місце, яке не відноситься ні до східного, ні до західного узбережжя. Ми на південному заході, і наша присутність тут – наприклад, пробіг “four corners run” на вихідних на честь дня праці-відкриває для нас нові горизонти. Щоб поширити свій вплив на колорадо або нью-мексико нам, як мені здається, обов’язково потрібно проводити заходи на кшталт “four corners run”, це необхідно для розвитку і зростання клубу. Нам потрібні свої власні пробіги та розваги для залучення нових відділень, і я намагаюся допомогти з цим.

Коли я катаюся на мотоциклі по окрузі, я проїжджаю повз федеральну виправну установу, де провів майже п’ять років. Пролітаючи по “carefree highway”, я можу подивитися направо, і ось вона, в’язниця. Як же здорово бути на волі.

Одного ранку я їхав по “carefree highway”, коли помічник шерифа побачив мою нашивку ангела і зацікавився. Він включив свої вогні і зупинив мене. Я передав йому свої права. Помічник глянув на документи, похитав головою і перевів погляд назад на мене. Потім він щось пробурмотів собі під ніс і повернувся до рації. Досить скоро поруч припаркувався коп з фінікса, підійшов до мене і сказав: “покажи мені свої каліфорнійські права.”

“офіцер, немає у мене каліфорнійських прав, тільки права арізони”.

Коп з фінікса зняв окуляри. “ти хочеш сказати мені, що ти, сонні баргер, тепер живеш в арізоні?”

“мені належить будинок в арізоні, мої мотоцикли зареєстровані тут, і у мене місцеві права. Якщо це означає, що я живу в арізоні, то відповідь на твоє запитання-так.”

Він відійшов до помічника шерифа, і вони перекинулися парою слів. Коп повернувся зі словами:”цього разу я відпущу тебе з попередженням”. Йдучи, він обернувся і додав: “і ласкаво просимо в арізону, містер баргер.”

У пресі вийшло кілька статей про мій переїзд. Коли чутки поширилися, хтось із департаменту шерифа зупинився перед моїм будинком. Коп висунувся з пасажирського вікна і сфотографував мій будинок, гараж і двір. Я подзвонив в департамент шерифа запитати, що це за чортівня, а вони заявили — нічого такого не було. Тоді я набрав репортера з “phoenix republic” і, після декількох дзвінків, він отримав ту ж версію подій: ніхто не робив фотографії, не було ніякого спостереження, нічого взагалі не сталося.

Озираючись назад, розглядаючи більше сорока років клубного життя, я практично можу розбити її на десятиліття. Ми створили клуб в п’ятдесятих, щоб веселитися і ганяти на мотоциклах. Під час психоделічних шістдесятих всі дізналися про ангелів пекла, назва клубу стало прозивним. Пересічний громадянин,Копи і письменники цікавилися нашими нашивками, мріяли про них. У своїй хворій уяві вони придумували власні історії і різні небилиці про нас. Фільми показали нас самими дикими виродками з усіх, що ступали на цю землю з часів чингісхана і його воїнів.

Сімдесяті стали для клубу епохою злочинності. Я торгував наркотиками і нажив чимало проблем. Інші клуби зробили замах на нашу репутацію. Чорні і латиноси, м’яко кажучи, не любили нас, білі боялися нас, хіпі більше не розуміли нас, люди простіше нас теж не виносили. Всі ненавиділи нас, ми опинилися в ізоляції.

У вісімдесятих ми розплачувалися за кожен свій злочин, та ще й за деякі, яких не скоювали. Зі справами на кшталт звинувачень у злочинній змові, вісімдесяті запам’яталися одним великим каламутним засіданням у суді. Інформатори та смердючі щури за підтримки уряду були сповнені рішучості знищити нас.

Фото-1-ранні дні клубу, збори президентів ангелів пекла. 2-кен кізі розмовляє з оклендськими ангелами під час кислотного тесту, 1966. За 3 тижні до цього лсд законодавчо заборонили. 3-баргер на рубежі 70 — х. 4-початок 80-х, збори оклендського клубу. 5-теж 80-е, fuki, сем і марк з фріско, cisco і сонні з окленда.

У 1998 ми відзначали півстолітній ювілей мотоклубу ангели пекла. Велике свято проходило в місці народження клубу, сан-бернардіно, ангели з усього світу злетілися в клабхаус берду. Дві дюжини ангелів пекла окленда пронеслися крізь пелену дощу по шосе 5. Відділення з далеких країв, з північного сходу сполучених штатів і канади, натовпами прибували на вечірку. Клуби з інших країн прилітали в америку і їхали по країні на орендованих або позичених байках. Бар клабхауса перетворився на музей з розвішаними всюди плакатами та іншими подарунками. Учасники з усього світу разом заливалися пивом. Пара сторонніх клубів з греції та італії приїхали засвідчити свою повагу, вони сподівалися в майбутньому стати відділеннями ангелів пекла. Я багато фотографувався з молодими і старими учасниками клубу. Там були сотні ангелів пекла, притому, що десятки наших затримали на кордонах або митницях, відмовляючи у в’їзді. Сотні мотоциклів, що світяться хромом, з красиво розфарбованими бензобаками були припарковані на задньому дворі клабхауса.

Природно, копи теж були там. Канадські федерали орендували будівлю, що примикає до місця проведення вечірки, і облаштували там офіс з блокнотами і пристроями спостереження. Через п’ятдесят років копи все ще цікавляться нами. Раніше в тому ж році поліція штату і федеральна влада провели рейд на клабхаус в окленді. Але замість того, щоб шукати зброю і наркотики, вони відвезли жорсткі диски наших комп’ютерів і шафи з документами.

Зараз, на порозі двадцять першого століття, я розумію, що ми, чорт візьми, зробили повний оборот і повернулися у вихідну точку. Їзда на мотоциклі і вечірки як і раніше є найважливішою причиною бути ангелом пекла, поряд з братством. У нас багато молодих учасників, хороших, правильних хлопців, які продовжують традиції мотопробігів і крутих вечірок. На цих основах ми спочатку і організували клуб. Як же приємно знову опинитися вдома і на правильному шляху.

Фото-днем народження клубу прийнято вважати 17-е березня. Очевидно, гості були не проти зганяти з берду, де відзначали ювілей, в вентуру, де перед будівлею суду і було зроблено це фото, 1998.

У 1999 році я нарешті відправився за океан, в пробіг по європі. Літак приземлився в цюріху, мене супроводжували джонні ейнджел і джо річардсон, обидва з відділення кейв-крік. Джонні – наш представник сполучених штатів в європі. Думаю, можна сказати, що я був почесним гостем.

Ми відзначили приїзд з відділенням в цюріху, а потім виїхали на звивисті європейські дороги на дресерах harley. Ми пронеслися по стежках і автобанах австрії, ліхтенштейну та швейцарії. На кордоні між швейцарією та італією італійський прикордонник спробував зупинити нас, затримав всю групу з двохсот чоловік. Зібралася пробка довжиною в кілька кілометрів. Начальник прикордонника злякався і, не соромлячись у виразах, дав йому зрозуміти, що нас треба пропустити. Ми поїхали далі і влаштували вечірку в мілані.

Учасниками пробігу по європі стали ангели з усього світу. Це показало, наскільки мало відмінностей між американськими та зарубіжними ангелами. Не важливо, чи їздиш ти в каліфорнії, скандинавії, австралії, канаді, південній африці, європі або тропічних лісах бразилії, байкер — завжди байкер, мотоцикл — найкраща штука на світі, а ангели пекла будуть ганяти на своїх байках до самого кінця світу. Навіть правоохоронні органи розуміють, що до чого, коли пишуть у своїх федеральних інструкціях і прокурорських звітах: “сонце ніколи не заходить над нашивкою ангелів пекла”.

Фото-не впевнений, що обидва знімка з цієї поїздки в 1999, але тим не менш. 1-сонні з італійськими ангелами пекла. 2 – на мотоциклі з написом «ангели пекла стокгольма».

Ми повернулися до швейцарії, маршрут пролягав через альпи. Це були найвищі гори, якими мені доводилося їздити, настільки величезні, що ми гнали серед хмар. Тут, на вершині світу, я ніколи ще не був так далеко і душею, і тілом від місць на зразок в’язниці фолсом або брудної камери окружної в’язниці. Під час пробігу я прийшов до думки: якщо я чому і навчився за сорок років клубного життя, так тому, що свобода — задоволення не з дешевих. Я роздумував про те, наскільки ж сильно мені потрібна вільна дорога, кермо мотоцикла в руках, жорстке сідло і старенька, готова до довгої і вибоїстій поїздці.

Мої думки переселили рев двохсот мотоциклів harley, що гуркочуть через альпи. Я знаю, що заплатив величезну ціну за свою свободу. Я на гіркому досвіді дізнався, що зрозуміти своє серце — значить зрозуміти зло, яке ховається всередині. Я не можу дозволити собі сховатися за релігійними традиціями і поверхневими героями, неможливо відволіктися від постійної жорстокості одних людей по відношенню до інших. Як боєць, ти повинен пізнати біль і печаль, радість і самотність. Я пишу ці слова тим, хто жадає їздити, вічно вільним. А ангели … Ангели будуть королями!

Післямова: список судимостей або висновок про висновки

Нижче наведена моя “кримінальна історія”, нещодавно витягнута з урядових архівів. Список виглядає досить докладним і достовірним, хоча я впевнений, що в ньому не вистачає парочки дрібних порушень.

• 14.04.1957 — поліцейське управління аламіди-водіння в нетверезому вигляді, 3 роки умовно.
  • 17.02.1958 — поліцейське управління окленда-водіння в нетверезому вигляді, визнаний винним.
  • 18.03.1961 — поліцейське управління берклі-непокора наказу розійтися, виправданий присяжними.
  • 13.11.1963 — поліцейське управління окленда-торгівля наркотиками, 6 місяців умовно.
  • 30.04.1964 — поліцейське управління окленда-зберігання марихуани, 6 місяців окружної в’язниці.
  • 13.02.1965 — поліцейське управління окленда-напад із застосуванням зброї, визнаний винним.
  • 16.10.1965 — поліцейське управління берклі-напад із застосуванням зброї, звинувачення знято за відсутністю заяви від потерпілих.
  • 10.03.1966 — департамент шерифа округу аламіда-напад із застосуванням зброї, 6 місяців окружної в’язниці.
  • 30.08.1968 — поліцейське управління окленда-зберігання наркотиків, звільнений.
  • 26.02.1969 — поліцейське управління норуолка-незаконне виготовлення, зберігання або продаж зброї, зберігання наркотиків. Рішення невідоме.
  • 06.06.1970 — бюро алкоголю, тютюну, вогнепальної зброї та вибухових речовин — незаконне придбання зброї (кримінальником). Рішення невідоме.
  • 11.06.1970 — поліцейське управління окленда-зберігання і продаж наркотиків, звинувачення зняті.
  • 07.10.1970 — департамент шерифа округу аламіда-зберігання наркотиків і зброї. Рішення невідоме.
  • 30.10.1970 — служба маршалів сша-незаконне володіння зброєю. Рішення невідоме.
  • 22.03.1971 — департамент шерифа округу аламіда-незаконне володіння вогнепальною зброєю (кримінальником), заборонене носіння зброї, володіння складним ножем. Рішення невідоме.
  • 21.01.1972 — поліцейське управління окленда-викрадення, замах на вбивство, напад із застосуванням зброї, незаконне володіння вогнепальною зброєю (кримінальником). Звинувачення зняті.
  • 14.02.1972 — департамент шерифа округу аламіда-викрадення, напад із застосуванням зброї, незаконне володіння вогнепальною зброєю. Засуджений за незаконне позбавлення волі, володіння зброєю та за іншими звинуваченнями. Засуджений до ув’язнення вакавілль.
  • 16.03.1973 — бюро розслідувань міністерства юстиції каліфорнії-зберігання наркотиків з метою продажу. Рішення невідоме. У записах зазначено, що у суд не зміг винести рішення за звинуваченнями, але пропонувалися великі терміни.
  • 02.05.1973 — бюро розслідувань міністерства юстиціїКаліфорнії-незаконне позбавлення волі і володіння зброєю. Засуджений за незаконне позбавлення волі, від півроку до п’ятнадцяти років. Звільнений достроково.
  • 13.06.1979 — служба маршалів сша-рекет, створення організованої злочинної групи. Виправданий присяжними.
  • 20.05.1987 — організація, що проводила арешт, невідома-засуджений за злочинну змову, відсидів 59 місяців.

Зміст

Передмова і розділ 1, збір в кастере -1

Глава 2, робочий окленд, “jungle jim’s” і докер ральф -1

Глава 3, засинаючи у “зміїній ямі” -1 і 2 і 3

Глава 4, харлеї, чопери, дрессеры і вкрадені колеса -1 і 2 і 3

Глава 5, горді (бридкі) обрані… Ангели пекла -1 і 2

Глава 6, бабусі, подруги і “міс лівермор” -1 і 2

Глава 7, гарячі, просочені кислотою шістдесяті -1 і 2

Глава 8, running through the jungle, портервілль і більярд з автоматичною зброєю -1 і 2